söndag 6 april 2008

Tillbaka till en kall vardag...

Jaha, att man inte skulle behöva använda overall och åkpåse till barnen när vi kom hem har jag ju redan berättat. Vi trodde inte heller att vi skulle elda i spisen och använda värmepumpen för att inte frysa ihjäl.
Har precis gått en lång runda med Lowa nere vid havet och visst, mössa hade vi allihop. Pratade med min vän Sara (en av våra kära blogg-läsare) idag och jag poängtera att det nog är vår inom 1-2 månader, när hon bestämt dementerade och menade att det max är 1-2 VECKOR innan våren är här. Jag liter på henne och välkomnar all värme och hoppas att alla grillkvällar snart kan komma igång!
Vi kom ju hem i fredags, så helgen har gått åt att landa, värma upp huset packa upp, mysa med mormor och så var ju Anders på herrmiddag hos Martin Lundin som fyllt 35 (stort grattis) och tog en sväng till KOI.
Eddie verkar redan ha kommit in i tiden, men Malcolm vaknade klockan 04.00 både igårmorse och i dag...suck!<
Imorgon börjar allvaret, Anders börjar jobba, Eddie till dagis och Malcolm & jag skall träffa kompisarna på rytmiken och fika med Malcolms Bjärreds-bästis Frode och Sara.


1 kommentar:

Hans sa...

LÄNGE LEVE EKORRHJULET!
-Suck!

Välkomna hem!