tisdag 22 april 2008

Fick en I-Pod idag....

... av min fantastiske man! Bara så där , en helt vanlig tisdag... Därför har jag varit upptagen med att ladda över musik från den "gamla" mp3-spelaren, och inte suttit och bloggat.
Nu tar jag tacksamt emot tips om bra album och spellistor, tack!! Skall samla ihop riktigt bra musik nu, till vår stora 35-års fest i sommar, då blir det party!!

Annars, igår var det rytmik som vanligt med Malcolm. Eddie gick tillbaka till dagis. Jag började banta (igen...) GI igen... fast jag funderar faktiskt på Viktfäktarna... fast jag vet inte om man går ner i vikt om man bara "tänker på det... Min kompis Mija har gått ner 5 kg nu på 6 veckor. Jag åker ju till Mallorca om 5 veckor... hade varit kul att vara lite mindre fet då...

Idag har jag och Malcolm varit i Malmö hela dagen. Först shoppade vi lite på stan, sen åkte vi hem till Jenny & Iris och fikade i Limhamn.

På vägen hem träffade vi Anders inne på Audi, för att spana på ny bil... Får se vad det blir för nån...

Nu skall jag strax kolla på mitt favvo-program; Brothers & Sisters. Skall först bara få i säng Eddie som "kommit upp" 2-3 gånger nu sedan klockan åtta... suck.

See you later alligator!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Brothers & Sisters?? Nu måste jag kolla tv-tablån igen. Fick för mig att det inte gick idag? Tycker också det är skitbra! =)

Bergelin´s sa...

Brother & Sisters.... nehej, du hade helt rätt Camilla. Där satt man och väntade och undrade vad som hänt, gick in på Kanal 5´s hemsida och såg till min förvåning typ 100 hatinlägg till dem om bristande information. Kunde inte låta bli att lägga ett surt inlägg där själv. Synd, det är ju sååå bra. Kul att nån mer än jag som kollar. Jag vet ingen annan... Ringer dej en dag, hade varit kul att prata... oss två barnsmammor imellan... Kram kram