onsdag 16 april 2008

Mallorca utan barnen...

Sitter här och tänker på vad tråkig vardagen blir när man är lite förkyld. Synd är det ju om en, och inte har man ork till nånting. Grämer mig över att jag missade en trevlig mamma-fika i Limhamn igår. Eddie har varit hemma från dagis hela veckan, mest för att jag tycker att han bör ta det lite lugnt, ingen feber och så som tur är.

När man då har det så här otroligt jobbigt som jag har det :-) Skall jag ju faktiskt inte glömma bort att jag skall åka till Mallorca med min mamma i 5 hela dygn - utan barnen. En 35-års-present!!! Vi åker den 29 maj, men då har jag ju ångest för att jag missar Eddies vernissage på dagis, hur kunde jag boka in det så fel... Jag grämer mig oxå om hur jag skall klara mig utan barnen i 5 hela dagar.... Fast just nu står Malcolm och gnäller här i sin gåstol, förmodligen för att han är sugen på lunch.... mitt i mitt bloggande. Så hej så länge...

Inga kommentarer: