tisdag 27 maj 2008

Lata daga på Mallorca!

Imorgon natt åker jag och mamma till Palma för att ha några sköna dagar. Det skall bli fantastiskt skönt att bara få vara Linda några dagar och inte bara mamma. Det känns redan nu fruktansvärt att vara ifrån alla mina killar i 5 dygn, men samtidigt tror jag att vi alla mår bra av det (intalar mej det iallafall).

Anders skall vara hemma med killarna, men jag har redan planerat en massa för dem. Varför?? Typiskt mej, att ha handlat all maten för hela veckan och ordnat och donat så att de skall ha det bra. Som om Anders inte kan fixa det själv... får skylla mej själv som Anders sa.

Det blir nog jättebra, fast jag kommer längt hem såå mycket!! Nu måste jag fortsätta packa!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Ha en härlig semester och grattis i efterskott till Eddie. Kram kram

Sara sa...

Ha det underbart på Mallis. Vad avundsjuk man blir. Passa på och njut och sköt om dig. Kram

Hans sa...

-Nä det klarar nog inte Anders av eftersom han är så slarvig och opålitlig!

Mvh
Tvärt-om-språks-mannen