torsdag 2 oktober 2008

Skönhet kommer innefrån....

... ja, tanken är ju fin. Men nu får det vara nog. Nu har jag bivit inspirerad av Tiffany Persson i Staffanstorp, kan hon, så kan jag... Klicka här >>


Alltså besökte jag Viktväktarna förra måndagen för invägning och ett första "sektmöte". Ganska OK, fast att det diskuterades kakor i en halvtimme. Fattar man inte om man är en tjockis och har tagit sig till denna sekt och dessutom betalt för det, så måste man sluta äta kakor... 

Iallafall har jag varit duktig hela veckan, förrutom helgen då... som inte blev så nyttig direkt. Fredags på KORRAPONG, lördags hos Janne & Sara (med alltid god mat, jag tog tom om av rabarber-pajen, jag som inte ens gillar pajer). Sen var det ju kalas i söndags... Som tur var kunde jag inte gå på "sekt-mötet" i måndags eftersom jag var och VIP-handlade kläder till mina barn på kvällen (otroligt viktigt att inte missa sådana tillfälle...). Ja, som ni förstår så hade jag lite ångest på tisdagen och åkte faktiskt till Lomma för att gå på deras sekt-möte. Ursäktande för min dåliga karaktär den första veckan.... visade dock vågen att jag gått ner 1,5 kg!!! Tjohoo!! 

Nu har jag sagt till Anders att han måste varna mig, innan det går för långt... vill ju inte bi lika benig som Victoria Beckham.....

Ja, så nu har jag erkänt här ute i "cyberspacen". -Jag är en vikt-väktar-tjockis-på -väg-ner. Varje tisdag borde jag meddela min viktnergång här ... hmmm, och har jag inte gjort det har det nog inte gått så bra. Wish me luck!

// Serena Williams (som skall spela dubbel i kväll i min nya tenniskjol.)

1 kommentar:

Anonym sa...

så rätt så rätt skönhet kommer infrån....
ha en skön helg
kram på dig