torsdag 23 oktober 2008

Problem med bloggen....suck!

I´m back! Har haft lite problem med att logga in på bloggen och inte orkat ta tag i det. Nu är klockan snart midnatt och jag är supertrött efter en intensiv dag med en tuff tennistimme som avslutning på denna dagen.

Det har inte hänt så mycket tycker jag. Sedvanligt Sekt-möte i måndags, viktnedgång: -0,5 totalt nu 3 kg på 4 veckor. 

Vi har bokat en resa till Gran Canaria och bokade faktiskt hotell nu ikväll. 10 dagar, skall bli skönt med lite sol. Dock ett par veckor dit. 

I tisdags var jag på anställningsintervju, det gick bra. Men vi får ju se hur det går... Jag kanske inte skall förvänta mig att få det första och enda jobbet jag sökt... Fortsättning följer...

Igår var Marie Strandberg och hennes snälla flickor här på eftermiddags-fika och lite lek. 

Igårkväll var jag med Jenny och käkade Sushi på HAI i Malmö! Himla trevligt.

Idag var Eddie hemma från dagis, han hade lite feber igårkväll men mådde bra idag och fick vara hemma och ta det lite lugnt. Själv stack jag iväg och fick en timmes massage på förmiddagen. Har ju en snäll farfar som gick en runda till lekplatsen med barnen under tiden... 

Snart är det väl slut på den här hemmafru-lyxen. Måste kanske börja dra in lite pengar till familjen jag med... börjar ju få lite kommentarer av Anders om hur det spenderas... 

Så, nu kallar kudden. GODNATT!

 

Inga kommentarer: