tisdag 12 maj 2009

Tusen tack kollegor för fina blommor! Och tack alla andra för fina ord och omtanke!


För er som inte vet... Jag var med om en olycka här hemma i söndagsmorse. Skulle gå upp och ge Eddie välling, reser mig snabbt upp ur sängen och går ut i köket. Känner mig himla yr och tänker att jag skall gå in på toaletten. Men dit hann jag inte, fick kraftigt blodtrycksfall och svimmade, landade på framtänderna som krossdes och nu har jag alltså 2 tänder mindre och världens fläskläppar. Ser ut som en trailer-trash-kärring från Idaho... Men det känns om jag har Angelina Jolies läppar, men en snabb titt i spegeln så inser man ju att så inte e fallet...

Vi har så klart varit i chock, och den kommer och går fortfarande. Anders hittade mig på golvet, med barnen stående sidan om. Där låg jag med blödande mun och två tänder i handen, som jag precis plockat upp från golvet... Detta önskar man inte sin värsta fiende. 

Nu har jag fått tillfälliga lagningar, så tänderna ser ju OK ut.

Många gulliga ord har jag fått sen dess, tack alla ni! Ni vet vem ni är! Det är tur man har en fantastiks familj och underbara vänner! Det hjälper i situationer som denna! Kram kram

3 kommentarer:

nettan sa...

men stackars dig... kram N

Hans sa...

Holy Smoke! Stackare!
Krya på dig gumman!

Kramar
Hasse

Camilla sa...

men linda! fy vad hemskt. vi tänker på er massor härifrån. kram kram