måndag 15 december 2008

Kräksjukan har kommit...suck!

Jaha, då har jag precis bytt lakan i Eddies säng. Nu har årets förbannade kräksjuka nått vår familj... Ja-ligt bra timing oxå, imorron reser Anders bort i 2 dagar och då får jag ta hand om skiten själv. Får nog be om förstärkning i form av några snälla föräldrar!

Själv har jag varit på Sektmöte nu ikväll, och trots de sista veckornas slarv och julfest i lördags, hade jag faktiskt gått ner 0,8 kilo. Bravo Linda!!! Å andra sidan gick jag ju upp 1, 2 kilo under veckan på Gran Canaria... Men, men... nu en det nya tag! 

Vi var på himla trevlig fest i lördags, barnen stimmade som vanligt, men gick fint Lucia-tåg och sen kom ju Tomten (alias Wille-tomten...). Bilder kommer... 

Nu skall jag se Prison Break, godnatt!!!

1 kommentar:

Sara sa...

Nej, vad tråkigt Linda. Jag håller tummarna för att Eddie snart blir bättre och att ni andra håller er friska. Hoppas natten blir lugn och att allt känns bättre imorgon. Vi hörs. Godnatt//Sara